måndag, april 17, 2006

Inför morgondagen + sponsortrycket klart för, eh, tryck

Vasa Boys Club v/s



Imorgon smäller det! Vi i laget hoppas givetvis på samma härliga stöd som i söndags.

Er tillgivne webmaster är fortfarande förkyld, men apelsinerna är inhandlade och de febernedsättande tabletterna knapras i doser över de rekommenderade, jag hoppas på en bänkplats.

Eventuella återbud kan rapporteras senast dagen innan varje match, använd kommentar-funktionen under senaste inlägget här.

***

Update - tröjtrycket är nu klart:

4 Comments:

Blogger Mattias said...

Såg att det inte gick att kommentera från början, men nu ska det funka. Om någon nu vill göra det.
Vill man ändå ha en gästbok man jag förstås fixa en enkel sådan länkad från bloggen.

Tröjreklamen är på g! Håller på och drar ner Adobe Illustrator (tar två timmar...) för att kunna kolla på filen Christian skickade. Dock hann denne inte fixa någon logga. Om någon känner sig manad, kör på! Det börjar väl brinna i knutarna rätt rejält. Som sagt, reklamen är klar och jag har filen om trekvart. Ringer de berörda då.

Vad gäller min säsongsavgift så tror jag mig kunna få ut de 500 från soc! Så jag hoppas jag kan ligga ute med den till slutet av månaden.

7:59 em  
Anonymous Anonym said...

härmed tycker jag att vi slår fast att diskussioner rörande vasa boys club i huvudsak förs på bloggen!

8:07 em  
Blogger Mattias said...

Japp, och det härliga bilddroppandet kan ju fortgå på skunk.
Vad tycks ni om tröjtrycket?

8:52 em  
Anonymous Anonym said...

mycket stilrent. påminner en hel del om de gamla norrländska metalhardcorebandet cult of lunas logga.

för övrigt kan jag meddela att jag tror mig lida av bihålsinflammation - om inte annat en begynnande sådan - så räkna inte med min medverkan imorgon. helvete! jag var ju peppad. bara spelat en match i år.

10:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home